ЗАХИСТИМО МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ!



ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ!

***

ЗАХИСТИМО МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ!

На цьому блозі викладатиметься інформація та інші матеріали для ВСІХ людей, бажаючих взяти участь у безстроковій АКЦІЇ "ЗАХИСТУ ЖИТТЯ"...

Слава Ісусу Христу!

Любі, у Христі Ісусі, брати й сестри, щановні відвідувачі моїх приватних блогів, новий блог, присвячений для поширення у мережі вкрай необхідної інформації про ЗАХИСТ та ЗБЕРЕЖЕННЯ ЖИТТЯ, усім, ще ненародженим дітям, але повноправним особам української нації, даним нам у дар від Небесного Отця...

ЗАКЛИКАЮ ВАС брати активну участь у позатерміновій акції - ЗАХИСТИМО МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ!

З повагою, сл.Б. Леонід.

17.05.16

17.05.2016р. Б. / Кардинал Берк: «Ми повинні протистояти тим, хто вводить хибне вчення про шлюб і Таїнства»

Вірні католики повинні «протистояти» течії всередині Церкви, яка прагне підірвати істини католицької віри стосовно нерозривності подружжя і реальної присутності Христа в Євхаристії, – вважає кардинал Реймонд Берк. Він нещодавно виступив перед про-лайф лідерами та захисниками сім’ї, що зібралися на конференції «Roman Life Forum» в Римі. Тема його доповіді звучала «Мучеництво віри в наші часи».

«Особливо я занепокоєний все зростаючою світською течією, зосередженою на людині та світі, яка зараз діє у Церкві», – сказав він, додаючи, що сама ця течія виражає «секуляризоване розуміння божественних реалій».

«Наприклад, сьогодні в Церкві є ті, хто посилаються на об’єктивну реальність ласки подружжя як майже ідеал, до якого ми своєю мірою прагнемо, щоб пристосуватись», – зазначив кардинал.

Минулого місяця Папа Франциск видав післясинодальний заклик «Amoris Laetitia» щодо сім’ї. У своїй першій реакції на цей документ кардинал Берк підняв питання частого вживання слова «ідеал» стосовно християнського вчення про шлюб.

У «Amoris Laetitia» Папа Франциск написав: «Часами ми також пропонували занадто абстрактний і майже штучний теологічний ідеал подружжя, дуже віддалений від конкретних ситуацій і практичних можливостей реальних сімей», додаючи, що ця «надмірна ідеалізація» подружжя «не допомогла зробити подружжя більш бажаним і привабливим, але навпаки».

В іншому місці Папа Франциск пише, що «багато людей відчувають, що послання Церкви щодо подружжя і сім’ї чітко не відображає вчення і ставлення Ісуса».

У своїй критиці кардинал Берк зазначив:
«Такий опис подружжя може вводити в оману. Це може навести читача на думку, що подружжя це відвічна ідея, до якої, впродовж змінних історичних умов, чоловік і жінка так чи інакше пристосовуються. Але християнське подружжя не є ідеєю; це – Таїнство, яке дарує благодать чоловікові і жінці жити у вірній, постійній і плідній любові один до одного. Кожна християнська пара, яка вступає у дійсний шлюб, від моменту взаємної згоди отримує милість жити любов’ю, яку один одному обіцяє».

Кардинал Берк також сказав, що «Amoris Laetitia» є не магістеріумом, а радше «особистими роздумами» Папи.

Певна кількість ліберальних прелатів і теологів в Церкві вихваляли адгортацію Папи за те, що вони назвали неявним дозволом допущення до Св. Причастя тих католиків, які були цивільно розлучені і вступили в новий зв’язок. Декотрі як доказ цитували п. 305 із приміткою 351, які, якщо їх читати разом, припускають, що Церква може допомогти тим, хто живе в «об’єктивній ситуації гріха» «зростати в житті благодаті» з «допомогою Церкви», яка «може включати допомогу Таїнств».

Не вказуючи чітко на «Amoris Laetitia», кардинал Берк попередив учасників конференції про інтерпретацію католицизму, а особливо шлюб і допущення до таїнств, що веде до «замішання», оскільки не базується на істині віри.

«Світське бачення, яке, через те, що не є істиною, веде до замішання і розподілу в Тілі Христовому, і зрештою заперечує фундаментальні принципи справжніх підстав, що називається принципом несуперечності, а саме закону, що річ не може бути і не бути у тому ж відношенні водночас».

«Наприклад, не може бути, що Церква визнає віру в нерозривність подружжя, відповідно до Божого закону, вписаного у кожне людське серце і проголошеного у слові Христа, і водночас допускати до Таїнств тих, хто живе в очевидному порушенні нерозривності шлюбу. Якщо допускати до Таїнств особу, яка очевидно живе в порушенні свого подружнього зв’язку, то або шлюб не є нерозривним, або Таїнство Св. Євхаристії не є Тілом Христа і зустріч з Христом у Таїнстві Покаяння не вимагає чіткої постанови зміни нашого життя, тобто послуху слову Христа «більше не грішити», – сказав він.

Кардинал Берк сказав учасникам конференції, що такому «світському» думанню слід протистояти.

«Ми усі стоїмо перед спокусою перейти на такий світський спосіб думання. Сьогодні я маю надію допомогти вам у боротьбі, метою якої є протистояння такому способу думання, для того, щоб залишатись вірними Христові, Котрий живе у вас через вилиття Святого Духа», – зазначив він.

Кардинал Берк кілька разів посилався на твори і роздуми Слуги Божого отця Джона Ентоні Хардона з Товариства Ісуса, в т.ч.: «Католицизм перебуває в агонії найгіршої кризи в усій історії. Поки справжні і вірні католики не матимуть запалу і духа перших християн, поки вони не хотітимуть робити те, що вони робили і заплатити ту ціну, яку заплатили вони, дні Америки залишатимуться ліченими».

За словами кардинала, о. Хардон «бачив як десятиліття слабких і навіть неправильних катехиз створили ситуацію, в якій багато католиків стали неграмотними стосовно віри. Він бачив як багато людей залишились у замішанні і помилці щодо найбільш фундаментальних доктрин католицької віри та морального закону, вписаного на серці людини і чітко висловленого у слові Христа, переданого Церкві.

Відсутність формації у чеснотах та загальне замішання і помилки стосовно морального закону вносили деструктив і смерть в життя багатьох осіб і багатьох сімей».

Стосовно мучеництва свідчення, яке сьогодні відчувають справді вірні католики, кардинал пояснив: «Спостерігаючи велике замішання і помилки, в т.ч. всередині Церкви, в теперішні часи, о. Хардон часто нагадував усім вірним, що вони повинні готуватись до великого терпіння, навіть до мучеництва, для того, щоб бути вірними вченню Христа і Його Церкви».

Кардинал висловив «солідарність» з учасниками конференції «Rome Life Forum», дякуючи за їх «зобов’язання заради охорони і поширення недоторканої гідності невинних і беззахисних людських життів, а також цілісності їх колиски в подружжі та сім’ї».

Американський кардинал, котрий постійно висловлює свою підтримку захисникам життя і сім’ї, на завершення промови сказав: «В контексті Rome Life Forum, я хочу на завершення висловити свою глибоку повагу до того мучеництва, яке багато з вас приймає заради захисту людського життя і його колиски у подружньому союзі чоловіка і жінки. Ми приймаємо байдужість, висміювання, відкинення і інші форми переслідування тому, що ми любимо нашого Господа та усіх наших братів і сестер в Ньому, в Його святій Церкві».

Переклад "Католицького оглядача" за матеріалами LifeSite News

Джерело:    Воїни Христа Царя

Немає коментарів:

Дописати коментар