ЗАХИСТИМО МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ!



ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ!

***

ЗАХИСТИМО МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ!

На цьому блозі викладатиметься інформація та інші матеріали для ВСІХ людей, бажаючих взяти участь у безстроковій АКЦІЇ "ЗАХИСТУ ЖИТТЯ"...

Слава Ісусу Христу!

Любі, у Христі Ісусі, брати й сестри, щановні відвідувачі моїх приватних блогів, новий блог, присвячений для поширення у мережі вкрай необхідної інформації про ЗАХИСТ та ЗБЕРЕЖЕННЯ ЖИТТЯ, усім, ще ненародженим дітям, але повноправним особам української нації, даним нам у дар від Небесного Отця...

ЗАКЛИКАЮ ВАС брати активну участь у позатерміновій акції - ЗАХИСТИМО МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ!

З повагою, сл.Б. Леонід.

01.07.15

01.07.2015р. Б. / Останнім полем битви між Господом і сатаною є життя та сім'я

27 червня споруда Білого дому в США була освітлена різними кольорами на честь узаконення одностатевих шлюбів у всіх штатах США. Таке рішення ухвалив Верховний суд країни. Президент Барак Обама назвав це великою перемогою.

Я не полінувався «погуглити» і легко найшов старе цікаве інтерв’ю кардинала Карла Каффарри (Carlo Caffara), яке він дав ще 16 лютого 2008 року для журналу «Голос отця Піо» . Частинку його перекладаю з італійської.

Запитання журналістки (Маря Пія Піккафуоко)

«Є одне пророцтво сестри Люсії дос Сантос, однієї із свідків явлінь Богородиці у Фатімі, котрої 13 лютого почався процес беатифікації, яка стосується «останньої битви між Господом і царства сатани». І полем бою є сім'я. Життя і сім'я. Не кожен знає, що Ви були тим, якому папа Іван Павло II доручив спроектувати і заснувати Папський Інститут Студій про шлюб та сім'ю, який сьогодні носить його ім'я (кард. Каффарра є його почесним професором)».

Відповідь Кардинала

«Так. На початку цієї роботи, дорученої мені Слугою Божим Іваном Павлом II, я написав сестрі Люсії з Фатіми, через одного єпископа, тому що це не можна було зробити безпосредньо. Несподівано, адже я не очікував відповіді, тому що просто просив про молитву, я отримав за кілька днів довгого листа написаного від руки - тепер він в архівах інституту - в якому написано: остання битва між Господом і царством сатани будуть сім'я і шлюб. Не бійтеся, - додала вона -  так що кожен, хто працюватиме для святості шлюбу і сім'ї завжди будуть атакуватися і штурмуватися всіма способами, тому що це вирішальний момент.

Потім вона завершила: але Богородиця вже розчавила йому голову. Ще говорячи з папою Іваном Павлом II, я зауважував, що це основний стержень, колона сотвореного, на якому базується вся істина стосунків між чоловіком і жінкою і між поколіннями. Якщо торкнутися колони, руйнується ввесь будинок, а тепер ми це бачимо, тому що ми знаємо що відбувається в даний момент».

Ось так і вчитуємося у знаки часу.

о. Теодор Мацапула, ВС
настоятель Згромадження Воплоченого Слова

Джерело:    Воїни Христа Царя

Немає коментарів:

Дописати коментар