ЗАХИСТИМО МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ!



ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ!

***

ЗАХИСТИМО МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ!

На цьому блозі викладатиметься інформація та інші матеріали для ВСІХ людей, бажаючих взяти участь у безстроковій АКЦІЇ "ЗАХИСТУ ЖИТТЯ"...

Слава Ісусу Христу!

Любі, у Христі Ісусі, брати й сестри, щановні відвідувачі моїх приватних блогів, новий блог, присвячений для поширення у мережі вкрай необхідної інформації про ЗАХИСТ та ЗБЕРЕЖЕННЯ ЖИТТЯ, усім, ще ненародженим дітям, але повноправним особам української нації, даним нам у дар від Небесного Отця...

ЗАКЛИКАЮ ВАС брати активну участь у позатерміновій акції - ЗАХИСТИМО МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ!

З повагою, сл.Б. Леонід.

15.07.17

15.07.2017р. Б. / Архиєпископ Чапут критикує книгу ватиканського радника за відсутність належної моральної оцінки одностатевих активностей

У своєму офіційному блозі на офіційному сайті римо-католицької Архиєпархії Архиєпископ Філадельфії (США) владика Чальз Чапут розкритикував книжку радника ватиканського Секретаріату з питань комунікацій, о. Джеймса Мартіна «Будування мосту» (Building a Bridge).

Філадельфійський Архипастир вказує на те, що о. Мартін цілком слушно зауважує, що Церква має мати повагу й співчуття до людей з сексуальним потягом до своєї статі. Але це не дає права на ігнорування біблійного вчення про те, що гомосексуальні акти – гріх.

На думку Архиєпископа о. Мартін у своїй книзі не торкається того, що насправді розділяє християн від ЛГБТ-активістів. А йдеться про моральні норми, які перед нами ставить Біблія і зокрема Послання до Римлян.

«Якщо Послання до Римлян – істина, то людина, яка живе у перелюбницьких стосунках (чи то гомосексуальних, чи гетеросексуальних) має навернутися, а не просто отримати афірмацію. Якщо ж Послання до Римлян є неправдивим, то християнське вчення є не тільки неправильним, але й брехливим. І це є єдина чесна перспектива обговорення цього питання», - зауважує Архиєпископ Чапут, коментуючи книгу о. Мартіна.

Ісус не прийшов утвердити нас в наших гріхах і деструктивній поведінці, зазначає владика Чапут, але щоб нас відкупити від гріха.

Архиєпископ Чапут пише, що коли о. Мартін говорить про єдність всіх охрещених, то говорить тільки напівправду, адже Церква – це не просто єдність, це – єдність у Божій любові, яка коріниться в істині.

Як приклад такої чесної мови про ЛГБТ проблематику Архиєпископ Філадельфії наводить книгу Даніела Меттсона «Чому я не називаю себе геєм» (Why I Don't Call Myself Gay), передмову до якої написав кардинал Роберт Сара.

У цій книзі Меттсон аргументовано доводить, що покликання гомосексуальних осіб – життя в сексуальній чистоті.

«Ми повинні любити, щоб звіщати світові християнське бачення сексуальності, оперте на розуміння того, що Бог створив людину чоловіком і жінкою, і що це є невід’ємною частиною Євангелія Ісуса Христа, яке ми покликанні звіщати загубленому та зіпсутому світові», - цитує Архиєпископ Меттсона – «Ми мусимо бути світлом світові й звіщати багатство Церковного Вчення про людську сексуальність, бо світ відчайдушно потребує істини, яку ми звіщаємо».

Джерело:  Воїни Христа Царя

Немає коментарів:

Дописати коментар