ЗАХИСТИМО МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ!



ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ!

***

ЗАХИСТИМО МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ!

На цьому блозі викладатиметься інформація та інші матеріали для ВСІХ людей, бажаючих взяти участь у безстроковій АКЦІЇ "ЗАХИСТУ ЖИТТЯ"...

Слава Ісусу Христу!

Любі, у Христі Ісусі, брати й сестри, щановні відвідувачі моїх приватних блогів, новий блог, присвячений для поширення у мережі вкрай необхідної інформації про ЗАХИСТ та ЗБЕРЕЖЕННЯ ЖИТТЯ, усім, ще ненародженим дітям, але повноправним особам української нації, даним нам у дар від Небесного Отця...

ЗАКЛИКАЮ ВАС брати активну участь у позатерміновій акції - ЗАХИСТИМО МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ!

З повагою, сл.Б. Леонід.

07.03.17

07.03.2017р. Б. / Гендер в Україну тишком-нишком

ЛГБТ лобі та ліво-ліберали намагаються накинути українським громадянам «третю стать», тишком-нишком вписавши її в документи Міністерства охорони здоров’я України. Ну, і знову ж таки потихцем через маленькі двері пробують протиcнути дозвіл ЛГБТ-особам на усиновлення українських сиріт. Фактично вони виступають на стороні фармакологічної мафії, яка вже давно прагне позбутися в.о. міністра Уляни Супрун, яка спробувала притиснути хвоста гідрі, яка наживається на хворих українцях.

Гендеристи свідомі того, що пропхати закон про усиновлення ЛГБТ-особами дітей без величезного суспільного конфлікту не вийде. Так само вони розуміють, що відкрите запровадження «третьої статі» в законодавство викличе колосальний спротив суспільства. Тому й діють так тихо.

Адже поки тривають у суспільстві гвавти-крики про блокаду ОРДЛО чи навіть самої Московії, про Насірова і псячі будки, поки йдуть жорстокі обстріли у т. зв. "зоні АТО" й оборонці України проливають свою кров за здорову й незалежну Державу на Російсько-Українській Війні, можна непомітно впхнути довірливим зачуханим українцям, читай аборигенам, європейську «цінність»гендеризм.

І якщо суспільство не зреагує на це підле пропихання антилюдської отрути в нормативні акти власної держави, то найближчим часом, знову ж таки тишком-нишком прийде легалізація одностатевих партнерств. А там… Ну, як годиться, одного дня просто «дуже розумні й продвінуті» дяді й тьоті скажуть очманілим від несподіванки зачуханим українцям, читай аборигенам: «Вітаємо вас в Содомі й Гоморрі».

о. Орест Дмитро Вільчинський

Джерело:  Воїни Христа Царя

1 коментар:

  1. Привіт друзі, я тут, щоб розповісти вам все, як я відвоювати свого чоловіка після довгої розлуки. Я не міг завагітніти після шести років шлюбу, так що я був вигнаний з будинку моїм чоловіком і його сім'єю, коли я мав на увазі старого мого друга, який направляв мене до цієї великої людини, яка допомогла мені відновити мій розбитий будинок. його дійсно річ радості та є так так щаслива зараз з моїм чоловіком та нашою маленькою принцесою Mandera. Все завдяки цьому прекрасному доку. ось його контакт у випадку, якщо вам потрібна будь-яка допомога від нього. email: okosunhomeofsolution@gmail.com або whatsapp через +2348026905065

    ВідповістиВидалити