ЗАХИСТИМО МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ!



ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ!

***

ЗАХИСТИМО МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ!

На цьому блозі викладатиметься інформація та інші матеріали для ВСІХ людей, бажаючих взяти участь у безстроковій АКЦІЇ "ЗАХИСТУ ЖИТТЯ"...

Слава Ісусу Христу!

Любі, у Христі Ісусі, брати й сестри, щановні відвідувачі моїх приватних блогів, новий блог, присвячений для поширення у мережі вкрай необхідної інформації про ЗАХИСТ та ЗБЕРЕЖЕННЯ ЖИТТЯ, усім, ще ненародженим дітям, але повноправним особам української нації, даним нам у дар від Небесного Отця...

ЗАКЛИКАЮ ВАС брати активну участь у позатерміновій акції - ЗАХИСТИМО МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ!

З повагою, сл.Б. Леонід.

23.06.15

23.06.2015р. Б. / Директори українських греко-католицьких шкіл та дитсадків обмінялись досвідом з європейськими колегами

14-20 червня 2015 року відбулась навчальна поїздка директорів греко-католицьких шкіл та дитсадків до Словаччини, Австрії, Чехії та Польщі з метою ознайомлення з кращим досвідом католицького шкільництва та збагачення педагогічного і управлінського досвіду католицької освіти. Поїздку організувала Комісія у справах освіти та виховання УГКЦ у якій взяли участь 20 представників з Львівщини, Тернопільщини, Івано-Франківщини та м.Києва.

Група відвідала такі заклади:
Директори розповіли європейським колегам про досвід освітньої та виховної роботи на християнських засадах в Україні.

Серед відгуків про досвід відвіданих закладів учасники навчальної подорожі відзначили:
  • християнський профіль та практичне його втілення у життя шкільной спільноти;
  • державне фінансування католицьких закладів у відвіданих країнах (за принципом «гроші за учнем», ін.) що дозволяє реалізацію навально-виховного профілю школи за вибором батьків;
  • інноваційний підхід у педагогічній діяльності, адже майже у всіх класах присутні мультимедійні дошки, обладнані кабінети хімії, вивчення іноземних мові, ін.
  • Особливо вразило учасників ставлення до учнів католицьких закладів, яке гармонійно інтегрує увагу, повагу до дитини та виховання її до відповідальності і самостійності.
  • Важливим аспектом є розвиток талантів і обдарувань завдяки додатковим урокам творчості (яким передує спеціальне тестування) чи методам навчання у різновікових групах.
  • Оснащення зон дозвілля і навчання у особливий спосіб, те та багато іншого стало новим досвідом для розбудови якісного формування українських греко-католицьких шкіл.

Немає коментарів:

Дописати коментар