ЗАХИСТИМО МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ!



ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ!

***

ЗАХИСТИМО МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ!

На цьому блозі викладатиметься інформація та інші матеріали для ВСІХ людей, бажаючих взяти участь у безстроковій АКЦІЇ "ЗАХИСТУ ЖИТТЯ"...

Слава Ісусу Христу!

Любі, у Христі Ісусі, брати й сестри, щановні відвідувачі моїх приватних блогів, новий блог, присвячений для поширення у мережі вкрай необхідної інформації про ЗАХИСТ та ЗБЕРЕЖЕННЯ ЖИТТЯ, усім, ще ненародженим дітям, але повноправним особам української нації, даним нам у дар від Небесного Отця...

ЗАКЛИКАЮ ВАС брати активну участь у позатерміновій акції - ЗАХИСТИМО МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ!

З повагою, сл.Б. Леонід.

ВІДЕОФІЛЬМИ

Докуметальні відеофільми та інформативні слайдшоу допоможуть Вам нести слово правди, застереження та напоумлення всім людям, як тим, хто ще не знає правди через свій молодий вік, так і тим, хто до нинішнього дня був байдужим у ставленні до масового геноциду ненароджених діточок і, свідомо чи несвідомо причетний до гріха дітовбивства.

========================================

ЦЕРКВА ПРОТИ ДІТОВБИВСТВА (слайдшоу)

 
ЖАХЛИВА ПРАВДА
ЗНАЙТЕ НА ЩО ВИ ЙДЕТЕ
БЕЗМОВНИЙ КРИК

================================= 

Секс-освіта = маркетинг абортів


Колишня власниця чотирьох абортивних клінік, у яких убито 35 тисяч дітей, відслонює куліси абортивного бізнесу.

– У нас був цілий план, як «продавати аборти»: цей план зветься сексуальною освітою, – каже Керол Еверетт.

Вона підкреслює, що абортний бізнес – це вміло рекламований продукт, який продають переляканим людям, що перебувають у кризі.

Плани абортмахерів розписано на кілька етапів: 

1. Відібрати в молодих людей природну сором’язливість.
2. Відділити їх від батьків та їхніх цінностей.

 3. Стати для них «експертами у справі сексу».

 4. Дати їм таблетки з низькими дозами та ненадійні презервативи («Ми не давали їм найдорожчих, тільки найдешевші»).
Потім залишається тільки чекати, коли рибка клюне на наживку.

Керол також описує типову розмову поміж підлітком, який телефонує в клініку, і так званим консультантом. Це виглядає як телемаркетинг абортів.

Уривок з фільму «Криваві гроші», де можна побачити свідчення Керол Еверетт:



За матеріалами: Gość Niedzielny 

Джерело:   КРЕДО

Немає коментарів:

Дописати коментар